ISO 9001
Politika kvality školy
Vedenie školy v presvedčení, že základom úspešnosti je sústavné plnenie rastúcich požiadaviek a očakávaní našich zákazníkov stanovuje tieto zásady politiky kvality, záväzné pre všetkých zamestnancov školy:
-
meradlom kvality všetkých činností školy je spokojnosť jej zákazníkov
-
za kvalitu svojej práce zodpovedá každý zamestnanec, ktorý prácu vykonáva, pričom vedenie školy sa hlási k zodpovednosti za vytvorenie podmienok pre jej kvalitné vykonávanie
-
politiku kvality vedenie školy realizuje vytvorením, zavedením a uplatňovaním systému kvality, ktorého hlavnými princípmi sú:
-
efektívna komunikácia so zákazníkmi, dôsledné zisťovanie ich požiadaviek a očakávaní, objektívnosť a pohotovosť poskytovaných informácií
-
individuálny prístup ku riešeniu každej situácie vo výchove a vzdelávaní pri rešpektovaní potrieb a možností zákazníkov
-
výber optimálnych postupov vo výchove a vzdelávaní, spĺňajúcich náročné kritériá kvality školy pre dané konkrétne podmienky
-
výber odborne spôsobilých subdodávateľov, spĺňajúcich požiadavky školy na kvalitu vo výchove a vzdelávaní
-
výber a príprava zamestnancov školy v súlade s požiadavkami na kvalitu ich práce
-
účinná motivácia zamestnancov ku kvalite vo výchove a vzdelávaní
-
starostlivá príprava a realizácia prác v súlade s požiadavkami na kvalitu vo výchove a vzdelávaní, požiadavkami všeobecne záväzných predpisov, stavom poznania a oprávnenými očakávaniami našich zákazníkov
-
efektívna a náročná kontrola kvality vo všetkých etapách prípravy a realizácie
-
priebežné hodnotenie a zlepšovanie systému kvality
Zavedený, uplatňovaný a sústavne zdokonaľovaný systém kvality je vypracovaný v súlade s STN EN ISO 9000:2009 a spĺňa požiadavky STN EN ISO 9001:2009. Za uplatňovanie systému kvality ako aj za kvalitu všetkých činností zodpovedá riaditeľ školy.
V Košiciach 30.04.2010
PaedDr. Peter I v a n
riaditeľ školy
Certifikát kvality STN EN ISO 9001